Es traspassa negoci dedicat a la mecànica, la planxa i la pintura de vehicles a Terrassa

Us informem que es traspassa un taller dedicat a la mecànica, la planxa i la pintura de vehicles, amb una cartera de clients fixa i que efectua el manteniment de vàries flotes. A més, està considerat com a "Taller 5 Estrellas" de Dupont.

L'empresa compte amb una nau de 900 m2 amb:

• Pati
  • Zona de recepció i lliurament de vehicles
  • Sala d'espera habilitada per als clients
  • Vestuari per als treballadors
  • Dos lavabos
  • Oficina equipada
El negoci disposa a la secció de mecànica:
  • Elevador
  • Pluma de 2500 kg
  • Banc propi
  • Màquina de diagnosi
  • Màquina de gasos
  • Sis kits complets d'extraccions
  • Màquina de càrrega d'aire acondicionat (TEXACONFORT)
  • Premsa (MEGA)
  • Aspirador
  • Caixa d'eines
A la secció de planxa:
  • Bancada (CODE)
  • Hidràulic d'estiratge petit (10 tones)
  • Hidràulic de tirada (20 tones)
  • Ela per estirar individual
  • Banc propi
  • Caixa d'eines
  • Màquina de soldar de fil i a punts (HARRY)
  • Moles
  • Joc de cadenes de tirada
  • Màquina saponta
A la secció de pintura:
  • Cabina (HILEBRAND) i plenum
  • Dos carros complets, amb llimadora, pulidores (FESTO)
  • Sistema de mangueres enrollables
  • Paintbox complet amb dues marques (DUPONT i OCTORAL)

Si esteu interessats en aquest negoci podeu dirigir-vos a la Sra. Eva Moreno, al telèfon 937361100, o bé al correu electrònic This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Aprofitem per informar-vos que des del programa Reempresa us gestionem la venda o traspàs del vostre negoci. Mitjançant aquest servei us farem recerca de compradors potencials que continuïn amb la vostra activitat econòmica. Us penjarem l'anunci al web, www.reempresa.org. I en el cas que us sigui necessari, teniu a la vostra disposició tot l'assessorament que us calgui sobre el procés de traspàs o venda.