Es traspassa negoci dedicat a la mecànica a Terrassa

Us informem que es traspassa un taller dedicat a la mecànica a Terrassa.

El taller compte amb un local de 138 m2 i amb les eines i utillatge que es detallen a continuació:

• Elevador
  • Compressor
  • Banc d'eines
  • Màquina de soldar
  • Oficina
  • Lavabo

Si esteu interessats en aquest negoci podeu dirigir-vos a la Sra. Eva Moreno, al telèfon 937361100, o bé al correu electrònic This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Aprofitem per informar-vos que des del programa Reempresa us gestionem la venda o traspàs del vostre negoci. Mitjançant aquest servei us farem recerca de compradors potencials que continuïn amb la vostra activitat econòmica. Us penjarem l'anunci al web, www.reempresa.org. I en el cas que us sigui necessari, teniu a la vostra disposició tot l'assessorament que us calgui sobre el procés de traspàs o venda.