Tramitacions

Nou assessorament en matèria de Consum

Us informem que hem creat una nova àrea d'assessorament en matèria de Consum de la mà del Sr. Alfons Conesa.

alfons conesa

Alfons Conesa

Enginyer tècnic químic per l'Escola d'Enginyeria de Terrassa, UPC. P.A.D.E. per IESE Business School. Diplomat en Direcció i Organització Industrial per EADA. Programa sobre Estratègies d'Innovació i Lideratge per a la Gestió pública per IESE Business School. Doctor Honoris Causa in Business Administration per la Constantinian University.

La seva trajectòria professional ha estat sempre vinculada al món de l'empresa privada en diferents sectors (químic, tèxtil, màrqueting i promoció comercial). L'any 1987 crea la seva pròpia empresa especialitzada en temes de màrketing promocional, amb divisions a Terrassa, Madrid, Lisboa i Ciutat de Mèxic. Des del mes de març de 2011 fins al mes de març de 2016 ha estat el Director de l'Agència Catalana de Consum de la Generalitat de Catalunya.

Per tant, si necessiteu informació sobre...

• Com procedir davant una reclamació d'un client. Requisits generals de consum per a establiments i empreses.
  • Defensa d'autònoms i microempreses davant de conflictes amb les subministradores de serveis bàsics.
  • Resolució extrajudicial de conflictes.
  • Dubtes en les relacions consumidor-empresa.
  • Adhesió a l'Arbitratge de Consum.
  • Informació a consumidors i usuaris.
  • Contractació i clàusules abusives.

Podeu posar-vos en contacte al telèfon 937361100, o bé a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. També us pot atendre personalment els dimecres, de 16h a 18h.