Patrocina la nit de l'empresari

Per què col·laborar amb la Nit de l’Empresari?

La Nit de l’Empresari és ja una cita consolidada en les agendes dels empresaris i empresàries d´arreu de Catalunya. La voluntat de la Cecot amb aquest sopar multitudinari és el de posar en contacte empresaris/es, directius/ves i executius/ves poden trobar-se amb personalitats del món polític, econòmic i empresarial.

Quin ressó mediàtic s’ha guanyat aquest esdeveniment?

La Nit de l’Empresari de la Cecot acredita cada any més de 50 professionals dels principals mitjans de comunicació del país. Començant pels mitjans d’àmbit local i comarcal, passant pels mitjans generals i finalitzant pels mitjans purament ecònomics, la Nit de l´Empresari representa per la Cecot un marc únic de reforç institucional i plataforma de reivindicació de millores per a la competitivitat de les pimes catalanes, incidint en l’opinió pública a través dels mitjans de comunicació assistents.

Reforceu l’estratègia de la vostra marca col·laborant amb la Nit!

cajaazul  cajaverdecajaamarillacajablanca

Reconeixements Cecot al Progrés Empresarial

En el decurs de la “Nit” es lliuren els Reconeixements que la patronal Cecot i altres institucions atorguen a totes aquelles empreses, associacions, personalitats i entitats que s’han destacat per la seva aportació i dedicació professional al desenvolupament del món empresarial en qualsevol de les seves vessants.