Els cursos de gasos fluorats han d'estar impartits per centres homologats

Arran de les consultes i informacions rebudes al Gremi sobre l'àmplia varietat de cursos per a la manipulació de gasos fluorats que han sorgit recentment, us informem que els cursos per obtenir la certificació personal i la certificació d'empresa han de realitzar-se a un centre homologat per l'Oficina pel Canvi Climàtic de la Generalitat de Catalunya.

D'altra banda, els cursos destinats a la manipulació de gasos per al confort tèrmic de persones als vehicles, tenen una durada de 24 hores teòriques i 16 hores pràctiques. Per tant, si us ofereixen cursos amb menys durada aquests no tindran validesa i no us permetrà tramitar el certificat personal i el certificat d'empresa.

Us recordem que el Gremi és un centre totalment homologat i està oferint aquesta formació, juntament amb la Fundació Cecot Formació, a més teniu la possibilitat de subvencionar-la a través de la quota patronal que liquideu a la Seguretat Social mensualment.

Podeu consultar la relació de centres autoritzats clicant aquí.