Treu partit del gremi

Manteniment d'Elevadors

Us recordem que és molt important realitzar el manteniment dels elevadors del Taller. Per aquest motiu el Gremi té un acord de col·laboració amb l'empresa Tecno Bee, qui us oferirà preus molt especials:

1. Manteniment d'elevadors sense manteniment integral: 47,50 EUR/elevador/any + 30 EUR de desplaçaments (preu net amb el 10 % de descompte aplicat).

2. Preu de mà d'obra: 38 EUR/hora, descompte de 5 EUR/hora sobre el preu habitual.
3. Atenció personalitzada en 48 hores.
4. Maquinària de cortesia gratuïta de l'estoc de Tecno Bee segons disponibilitat.
5. Condicions especials en instal·lacions i substitució de maquinària.
6. Assessorament gratuït en disseny i equipament al taller.

Per a més informació podeu adreçar-vos a Tecno Bee, al telèfon 937894046, o bé al correu electrònic This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. indicant que sou un taller agremiat per tal que us apliquin aquestes condicions especials.

FaceBook  Twitter