Treu partit del gremi

• 3
  • 4
  • 5

Salvaguardar les nostres vides i els nostres mitjans de vida: l'imperatiu del nostre temps!

Benvolguts socis i sòcies,

Esperem que estigueu bé de salut vosaltres i les vostres famílies. Ara, aquest és el principal repte, com també ho és salvaguardar les empreses i els llocs de treball. Per això, des del Gremi de Tallers i Cecot hem estat al vostre costat des del primer moment que es va propagar la pandèmia de COVID-19 es va declarar l'estat d'emergència. Perquè en moments com aquests és quan més hem de mostrar als associats el nostre valor, la nostra utilitat.

En aquest mes el Gremi de Tallers de Terrassa, juntament amb la Cecot, se caracteriza por la activación de políticas laborales políticas, fiscales y económicos que identifican la superviviencia de las mujeres con una garantía de tornados a la normalidad posible. Perquè ara, les qüestions a curt termini de la gestió de la liquiditat i la solvència empresarial són clarament primordials.

Por això

• Hem defensat davant la Generalitat que els tallers havien de romandre oberts perquè prestaven un servei necesitarari per garantir les activitats essencials i també hem reclamat mesures concretes per a que el sector pugui recuperar-se Ràpidament;
  • hem defensat que el gobierne espanyol endarrereixi els terminis de pagament dels impostos, les quotes a la seguretat social i les quotes dels autònoms;
  • Hem reclama a las diferentes administraciones que agilizan el pago como nuestros progenitores;
  • vetllem perquè la banca faci una gestió correcta dels crèdits ICO i publicitént publicoment qualsevol arbitrarietat o mal ús que se'n pugui fer.

A més, us volem mostrar algunes dades de l'esforç que hem fet aquests dies per estar amb vosaltres, informant-vos i acompañañanyant-vos en tot moment.

Un mes després de l'inici de l'estat d'alarma hem atès més de 3.000 trucades telefòniques, resuelto més de 2.500 consultas, de les cal 1.250 estaven relacionades amb els ERTO. Hem información de totes les novetats legislativos i temes d'interès per a les empreses a través de 450 circulares.

Però, la nostra tasca no ha acabat aquí. Conscientes de los problemas derivados de la necesidad de continuar con la actividad y garantizada la protección del personal más cercano, estimador de proveedores de EPI. De momento diez un acuerdo con Hartmann que asegura la administración de una milicia de más del 27 de abril y de los cuartos ja s'ha exhaurit l'estoc previst.

Yo seguim! Perquè la nostra missió és defensar el teixit empresarial. Ara, més que mai, la capacidad de recuperación es una necesidad vital. Yo, por poder fer-ho, necesitamos un vosaltres. Perquè el Gremi de Tallers i la Cecot són projectes col·lectius i tothom és necesari.

salvagurdem.4