Treu partit del gremi

Es traspassa negoci dedicat a la reparació de motocicletes a Terrassa

Us informem que es traspassa un negoci dedicat a la venta i manteniment de motocicletes, ciclomotors i els seus recanvis i accessoris. L'empresa també es dedica al lloguer de vehicles automòvils i motocicletes amb o sense conductor, la reparació i instal·lació de circuïts per a competicions de motocicletes, cars i altres vehicles a motor, així com tota la seva organització esportiva i recreativa.

El negoci conté la totalitat d'eines i utillatge per a poder treballar des del primer dia:

• Banc de treball metàl·lic, amb taulell per a eines.
  • Dos elevadors per aire.
  • Màquina de pneumàtics.
  • Mola de peu.
  • Taladre tipus torn amb peu.
  • Cabina insonoritzada i aïllada amb sortida de fums.
  • Compresor d'aire de 2.2 cavalls.
  • Servei WC.
La superfície destinada al taller és de 40 metres quadrats i l'activitat es troba totalment legalitzada. Pel que fa a la tenda, té una superfície de 90 metres quadrats amb les següents característiques:
  • Entrada amb aparador.
  • Estanteries.
  • Penjarobes.
  • Cascos i accessoris.
  • Oficina vista de 5 metres quadrats.
Si esteu interessats en aquest negoci podeu dirigir-vos a la Sra. Eva Moreno, al telèfon 937361100, o bé al correu electrònic This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Aprofitem per informar-vos que des del programa Reempresa us gestionem la venda o traspàs del vostre negoci. Mitjançant aquest servei us farem recerca de compradors potencials que continuïn amb la vostra activitat econòmica. Us penjarem l'anunci al web, www.reempresa.org. I en el cas que us sigui necessari, teniu a la vostra disposició tot l'assessorament que us calgui sobre el procés de traspàs o venda.